Jana Planell – CAI – Campiona d’Espanya Sub-20 en Perxa, a Albacete
L’atleta del CAI Petromiralles Jana Planell, va assolir brillantment el títol de Campiona d’Espanya Sub-20 en Salt de Perxa, en la seva participació al 73ª Campionat d’Espanya Sub-20, que es va dur a terme dissabte i diumenge a les pistes d’Albacete. El campionat va comptar amb la participació dels atletes estatals capdavanters nascuts els anys 2007/2008, entre ells 4 atletes del CAI Petromiralles, amb una brillant actuació global.
Jana Planell era campiona d’Espanya – Or – en el Salt de Perxa, amb un millor salt de 3,55 m., igualant la seva millor marca personal, exaequo amb l’atleta Lydia Estevez – Pozoblanco – Ginés -, també Or amb 3,55 m.
Pol Carrera era 5è en els 3.000 m. Obstacles, amb 9’20”61, assolint plaça de finalista.
Etna Torras era 12ª en el Salt de Perxa, amb un millor salt de 3,10 m. i Lucía Molina era 13ª en el Salt de Llargada, amb un millor intent de 5,37 m.